Vinterdag .

En solig, mysig vinterdag .
Har ätit lunch med Emma idag, gosgos.

Hann en vända på stan också, köpa upp ett lager anteckningsblock till imorn, märkpennor och lite annat som behövs inför en skolstart . Kul, fast just nu är det lite blandade känslor inför allt , spännande men lite, inte jobbigt men, en känsla jag inte kan förklara men detta kommer säkert bli kanonbra..
Det kom så snabbt inpå allting, allt vändes lite upp o ner , fanns inte tid att tänka efter, kanske lika bra , slippa tänka, bara köra på, göra det bästa utav detta och se till att kämpa på nu .
Fick reda på det så sent, i fredags liksom, har inte haft tid o smälta nånting eller tänka efter.

Fast jag vill ju detta, jag vill plugga och komma nånvart i livet, jag vill bli nån. Jag vill kunna hjälpa människor och jag vill ha en utbildning , jag vill vara nån som är viktig för andra, jag vill känna att jag gör nått vettigt med mitt liv, jag vill bli gammal o se tillbaka på mitt liv o bli stolt över det jag gjort, över vem jag var och kommer bli  ..
Jag vill vara stolt över mitt liv, mina val och mitt framtida yrke .
Idag är jag nöjd med mitt liv och mina val men det fattas nått, nått som gör livet helt .
Detta är en nystart för mig . Det kommer bli bra




Kommentarer
lynn

härligt, förstår precis vad du menar när du säger att du vill vara någon/något. Är studierna på heltid? eller kommer du jobba lite också? om du vill bli av med lite tider så tar tar jag gärna några :D kram

2010-01-11 @ 19:59:25 | http://wisewords.blogg.se/
Maria

ja men det känns så, nu måste det hända nått i livet :) o det hoppas jag det ska göra nu med detta !

ja heltid i 3 terminer :) ser fram emot det, tror ja.

kommer inte säga upp mig utan jobba lite när jag kan typ! Tack vännen, det kommer nog behövas. Jag hör av mig :):) puss

2010-01-11 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback