Plugg Plugg Plugg

En ganska jobbig kväll, tankar som har flygit hit o dit, fram o tillbaka .
Har pratat med mamma hela kvällen, pratat av mig, bollat tankar och hon har värmt mig med sina ord .
Jag borde försöka, se om det är nått att sattsa på.
Som dom flesta säger som jag pratat med ikväll, ge det några veckor o bestäm dig efter det, det ska jag !
Det jobbigaste är att ena sekunden kan allt va solklart o klockrent att jag verkligen ska sattsa, andra sekunden blir jag osäker och vill helst slippa tänka o besluta detta själv .

Hoppas vårt schema blir bra och hoppas jag kan kombinera plugg med jobb men det ska nog inte bli några problem, ska upp o prata med Malin imorn om framtida läge !
Får nog reda på allt på måndag, då ska vi planera jobb o livet .
Har en lektion imorn, i datakunskap, om jag inte minns fel så hade vi väl det på gymnasiet så får väl se hur lika det kan bli, kul o köra om allt dubbelt, haha men men då kanske jag är skitbra , typ !

Sen ska man ju köpa massa böcker också som kostar skjortan, herregud, begagnat is the shit .
Lena går ju denna kurs också, så ska få låna första boken som behövs just nu, tur eller tur :) Spar jag in nästan 3-400 på det, toppenbra .

Justja, fick ju första uppgiften idag hehe, så såfort jag får boken så kan jag sätta igång, spännande ..
O som vanligt när man börjar skolan, i en ny klass  (det är som att alla lärare typ måste göra detta, som om det vore en del i läroplanen, för jag har alltid fått gjort det i alla klasser jag gått i.. )
Så ska man sätta sig i grupp o presentera sig för varandra, visst en kul grej men glömmer ju alla namnen lika fort som jag får höra dom .. O på måndag ska läraren fota oss för att ha som lära sig alla namnen kort.
Men herregud, vilket påhitt . Sen säger hon " vi kanske ska ha namnskyltar" haha ehm ja veest .

Jaja kanske en bra idée , vad vet jag .

Det bästa är att vi alltid kommer ha samma lärare i alla kurser, till o börja med, det känns skön o vi kommer alltid vara i samma sal/rum/lokal , skönt det med.

Nej sängen skriker .


Kommentarer
Marlie

och du vet att jag läser din :)

2010-01-13 @ 12:43:47 | http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback