Lycka, Kärlek, Carpe Diem.

Fick hem mina nya väggord idag :)
Denna fick sin plats i köket, det ska fixas o ändras lite men sen så . Dom röda lyktorna ska inte stå där o sen ska det in svarta ramar istället för dom som är nu ..
Det andra ska upp i hallen, kommer bli toksnyggt tror jag



Träffa bästa Suz en vända, inte ett jäkla café i hela stan va öppet, dåligt som fan .
Vi tog en tripp till Ricos, där fick det bli sallad, satt o prata om allt o inget o hade vädligt gos, nu ska vi ta tag i oss, saknat oss o det va verkligen jättemys idag .

Hem, duscha o fixa o nu har jag städat bort julen, det är lite gardiner kvar bara men dom får sitta uppe ett tag till o granen ska ner i sin kartong sen är allt borta ..
Det blir tomt men skönt på samma sätt, nu ser vi fram emot våren , känns som hundra år kvar dock .

Inatt ska vi hämta päronen på en fest nånstans i skogen, är trött som fan men det är bara o sysselsätta sig det, känns lite tungt i ögonen ..

En bra dag, kallt som fan o jag tror termometern visar 23 minus, herregud, är det mänskligt ?
Nä tror fan inte det, o inte finns det kläder som värmer, spelar ingen roll hur mkt man pälsar på sig, man fryser tamesjutton ändå nånstans, har aldrig vart med om att det nästan är 30 minus . Det är galet .


Kommentarer
lynn

håller verkligen med, tror faktist inte det vart så här kallt på as länge. Urs, hoppas det blir en varm sommar annars flyttar jag..

2010-01-07 @ 18:20:59 | http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback