Ge mig styrka .

Jag vet inte om jag ska skratt eller gråta
Se det som en ny start säger vissa, jag vågar inte riktigt ta steget, jag är feg .
Jag vill förnya allt, förnya mitt liv och öppna nya dörrar, nu står jag framför en ny dörr men vågar inte öppna den
Jag vil veta vad som finns bakom men vill inte ta klivet in .. Jag vill inte ge upp det jag har, för nått jag inte kommer trivas i men hur ska jag veta det om jag inte tar steget ? Handlar det om rädsla eller feghet ?
Jag vill bara glänta på dörren och se vad som erbjuds men hur sjutton ska jag veta om jag gillar det ?

Jag måste ta klivet in, det finns inget bakväg och det finns ingen återvändo .
Kanske låser jag dörren, slänger nyckeln och springer därifrån ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback