Bra dag .

Trött som sjutton men det har varit en bra dag , rockat loss på jobbet .
Jättemånga sjuka men det har gått bra, en kul dag, som vanligt ! :)
Igår var älsk ledig och Marlie tog min tid, söto, så vi kunde åka till Sthlm för en heldag , mysigt som bara den ..
Shoppat och ätit gott, myst och bara tog det lugnt . En toppendag.
Fick med oss massor hem, älsk hitta massor med nya snygga kläder, jag fick med mig lite smått o gott hem, ett par skor, skitsnygga, nu får gärna snön försvinna så jag kan börja använda om , grymt snygga .

En superbra dag tsm med världens bästa sambo , älskar dig <3

Hem och fick nå rycka att rensa ur min garderob, allt som inte använts sen vi typ flytta hit ska ner i kartonger . Det ska bort, kläder jag inte kan ha ska inte hänga framme ! Det känns skönt men nu känns det så tomt men men det fylls på, hehe .
Nu ser man faktiskt kläderna och vilka kläder man har . Kul .


Kommentarer
Marlie

Åh vad bra att ni fick en toppen mysig dag! Det behöver man verkligen ibland.. :)



Och det var verkligen inga problem att ta tiden, den var ju bara på tre timmar som slutade med en timme :)



Jag saknar dig min fina vän, puss!

2010-01-08 @ 17:55:37 | http://marliie.bloggagratis.se
Maria

jaa dundermys o tackar dig för det :):) <3

saknar dig min underbara Marlie .

MÅSTE ses snart, skärpning .

puss

2010-01-08 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback