När får man tron tillbaka ?

Satan vad trött jag är , ont i magen o mår illa ..
Orkade inte med alla timmar på jobbet så jag fick gå hem, efter en styrkekram från finaste Malin så fick jag gå hem, gå hem med alla mina tankar och tårar, funderingar och huvudvärken..
Försöker få i mig nått o äta men det går inte, det vill inte ner o kommer det ner så kommer det upp lika fort .
Jag förstår inte varför kroppen strejkar som den gör, varför den staffar mig så brutalt , vad har jag gjort den ?

Det kändes så skönt att få åka hem, vila o bara va själv, ligga i soffan o glo, nu väntar jag på att älsk ska komma hem så vi kan kramas lite, förbannade snö o förbannade jobb som gör att han får jobba över .. Det suger
Behöver dig mer än nånsin nu min älskade
Nu ska jag försöka äta o sen så kommer nog ögonen ge med sig, så hoppas på lite sömn, dom 20 min inatt kunde jag lika gärna ha vart utan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback