Gullrumpa

En toppen mysig dag med mamma o mormor .
Dagen börja med att jag vaknar runt 08, kul, hade ju kunna sova minst 2 timmar till men icke , klarvaken

Frulle o fixning, hade ju gott om tid, men på nått skum sätt så vart det väldigt stressigt när jag väl skulle åka, då rann tiden iväg, som den inte hade gjort annat, det är väl bra märkligt, så är det allitd
Plocka upp mormor o mamma o sen till Uppsala, närmare bestämmt till Thuns , oj vad med grejer, dit åker vi absolut tillbaka till, snart!!
Kläder, skor, inredning, allt man kan tänka sig nästan o det fanns mycket mer jag ville köpa med mig hem men nån måtta får det va, fick iallafall med mig lite smått o gott, bilder kommer när kameran är laddad ..

Shoppa loss och timmarna flög iväg o till slut hade vi korgar fulla, betalade och satte oss ner o käka, pusta ut och bara vilade, haha det är fan jobbigt o shoppa, man blir ju helt slut , galet .

En dunderbra dag, älskar att umgås med mina två favvodamer, tack ♥

Ikväll har vi ätit gott, moffat godis, mätt som fan, jag sitter här o älsk sover, det är vårat fredagsmys , gullrumpa



Kommentarer
Lynn

åååhh, ja vill också :) mysigt att du umgås så mycket med din mamma och mormor :) vart ligger thuns? kram

2010-02-27 @ 10:24:24 | http://wisewords.blogg.se/
M

Det är absolut värt ett besök dit :)

Oj, hur ska jag förklara det, kolla eniro ? Det är nog lättast, haha så ni inte kör vilse om jag ska visa er haha, jaa det är underbart mysigt att umgås med dom o det har jag alltid gjort ! :) <3

2010-02-27 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback