En bra o skön dag

En lugn morgon, drog oss länge och bara va ! Så jäkla skönt
Har även hunnit med en vända på stan, köpt lite kalasgrejer till mormor, ska dit runt 16 o proppa i oss mat , ska bli riktigt mysigt , har även köpa alla <3s blommor o gos till världens bästa sambo, så imorn blir det en toppendag skulle jag tro, det kommer jag se till att det blir, vi ska gosa hela dagen har vi bestämmt, vi ska äta gott, hyra film o ha en soffhängar dag, gos med stort G !

Fick med mig hem lite smått o gott också, visar sen ..
Har länge funderat över en concealer och när jag idag ville slå till, så ja, fanns den ? NEJ, går runt o kollar på lite andra varianter o plötsligt så ser jag den, den ligger där alldelses ensam o skriker efter nån som vill ta med sig den hem , där låg den där concealern jag alldeles nyss hade frågat om o som var slut, den låg inte där den skulle o lyckan var total,(vi pratar fortfarande smink) haha jag vart väldigt väldigt glad o nu är den min !
Ett till rouge och lite myskort till föräldrar och mormor för alla <3sdag imorn

Nu blir det lunch, dusch , fixning och till mormor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback