Begär och räkningar ...

Jag åt inte en enda semla igår ! Tragiskt nog och idag är jag sjukt sugen på en chokladmuffins från jobbet o en kopp varm choklad, guuud så gott , kanske ska åka upp lite tidigare på jobbet o fika, mmm det vore gott

Idag har jag tvättat, IGEN, det känns som vi är en stor familj, för tvättmaskinen går tamefan varje dag, helt galet, hur blir då när vi får barn om det är så mycket idag ? Haha, herregud .

O alla dessa räkningar har börjar droppa in, fick lönebesked på mailen idag, hallelulja, vart tog pengarna vägen ?
Inte en bra månad på cash fronten, så idag har jag vart duktig o fört in allt som ska betalas den 25e så slipper jag sitta med det sen, för det är så fruktansvärt jävla tråkigt !
Så nu ska vi betala av alla smålån, som blir väldigt stora ju längre tiden går, sen ska vi börja spara till köksmöbler och lite smått o gott till hemmet, det har vi sagt förr men nu har vi prata igenom vad vi behöver o vad vi vill ha så då överväger det mera ! Så nu är det bara betala allt så vi har det borta o det känns riktigt bra o skönt, har man inte pengar så ska man inte handla, faktura är farligt .


lite mer mmm i livet (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback