Dagens

Varför kan inte kroppen förstå att man är ledig ?
Neej då ska man vakna vid 8 o vara klarvaken istället, vad 17 ska jag göra uppe då ?
När jag jobbar o ska upp 8 då är det nästan omöjligt o komma upp, då ska man snoooooooza hundra gånger o blir bara ännu mera seg, då ska man kämpa sig upp och ögonen tål inte det minsta ljus, o man skulle kunna göra allt, precis allt för att få lägga sig nån timme till . När man är ledig är man pigg som en lärka och inte ett minsta problem till ljus i ögonen eller somna om ! Men då BEHÖVS DET JU INTE , hur svårt kan det va ?????

Suck, dagens I-landsproblem.

En annan sak som jag har tänkt jättemassor på, en sak som irriterar mig, helt ovärt kanske men så, nu ska jag berätta, när man är ute o åker bil o det kommer en cyklist eller gåare, ofta så prata vi här, liiite äldre människor och man är vänlig o stanna för dom när dom kommer, neeej då går dom hellre av cykeln eller stannar med rullatorn o vinkar förbi mig, dom vill alltså att jag ska åka igen, men vafan, jag stanna ju precis för dig, att vara trevlig mot dom äldre, låta om gå över, neej då hoppar dom hellre av cykeln o stannar o sen åker efter mig , sen nästa gång man bara kör förbi när det kommer en äldre människa, då får man nästan er sur min mot sig, för att man inte stannade !! Alltså nu får ni gammla människor ge er , detta är INTE okej . Blir fan irriterad på riktigt .

O på tal om bananer, jag har fått en crusch i leggings, kan ju som sagt inte ha jeans, eller jo det kan jag men det är inte bekvämmt . O nu har jag klicka hem ett par ursnygga från HM , svarta med dragkejda nertill, me like .
Hoppas dom kommer passa.


Dessa goingar är på väg hem !

Kollar på 4an, det är nåra gamlingar som har vart ute o åkt o hittat en låda vid ett övergångsställe o dom ba neej den kan inte ligga där, det är farligt !
Så dom tar bort den från vägen o ringer polisen o shit, öppnar den å där ligger massa rör med pengar, 5or 10or o enkronor !! Men faan, ta hem kanske ??
Neej då ringer dom polisen, o nyhetsgubben frågar ;
"du var väl sugen på att ta hem lite?"
"haha, neeej aldrig"
sääääääkert, gubben ljuger så det skriker om det .
Ringer man verkligen polisen om man hittar pengar ? Eller skulle man göra det ? Njaaa tveksamt .




Kommentarer
Helen

H&M's leggings har ingen vidare passform, köp på vero moda istället! Finns med fickor så blir det snyggare att ha som byxor!=)

2009-09-22 @ 20:55:35
mmaria

ska kika in där :) tack för tipset, fast jag gillar HMs leggins med, indiska har även kanonbra sorter .

2009-09-23 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback