Skärpning ?

Hejhopp i lingonbergen .

Ikväll ska vi till E-tuna, älsk ska köpa däck till volvon, vad det nu ska va bra för ...
Neej men ska den köras i vinter så måste det ju vara vinterdäck på, men jag följer med o hoppas på mat nånstans där borta, haha, mysgos . Känns som vi inte ätit hemma på hela veckan, men det gör inget .
Älskar att äta kycklingrätter ute, det är ju så rackarns gott o det är väl det vi gjort dom senaste dagarna, gäller o passa på medans man kan .

Den där promenaden som skulle tas idag, hm jag vet inte, den känns inte så lockande, kanske kanske går o möter älsk runt 16 ? Fan, jag är sämst, jag måste ju komma iväg
Han var hem på lunchen , alltid lika mysigt med lunchsällskap .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback