höst nu . ?

Besviken ..

Besviken på det mesta, att det mest ska snackas om allt, att det man gör visst uppskattas, att man finns och betyder nått när det passar, bullshit, det är ju bara yta, finns det ingen som kan mena nått till 100 nångång ?
Som verkligen talar sanning, som verkligen finns, fast på ritkigt ..
Jaja, är väl ingen idé o lägga ner tid på det mera, det kommer ju inte ändras så länge som det är som det är ...

Idag är det höst, en riktig höstdag, det blåser, det är kallt och regnet hänger i luften, kan det inte bara börja vräka ner så är det klart sen ? Fast jag gillar detta, hösten, krypa ner i soffan under täcket och gosa . Kan ju inte bli bättre..

Ner på AMS en vända idag, det kändes bra, hon förstod mig och vi kom en bit på väg, nu ska jag kontakta komvux sen hoppas vi på plugg till våren, kan bli hur kul som helst ...

På fredag ska jag o älsk ut o mysäta på Sarajevo, gottgott, hoppas det finns plats, tänkte på o boka bord så vi är säkra, får se hur vi gör med det .

Jobb imorn o sen en lugn vecka. Sköna vecka, har fått oktoberschema idag, okejnöjd .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback