En bra måndag

En okejdag på jobbet , tiden har rullat på o det har vart mysfolk som jobbat , efter jobbet drog jag ner till komvux för möte, vet inte om jag kom så mkt längre än innan men ja, vi får väl se hur blir med allting .

Väntar på att älsk ska bli klar i duschen, hans tur o laga mat o jag är dunderhungrig sen blir det affären för o handla lite såntdär man måste ha hemma grejjer ...
Annars rullar livet på, dagarna går o det känns bra, ju fortare, ju gladare , denna vecka kommer gå fort, jag känner det på mig, jobbar bra tider , tider jag trivs med och förhoppningsvis kommer det jobba bra folk med mig, då funkar det lättare och man blir mer taggad o jobba , skönt, det är det som taggar en !

Fast jag känner mig glad, för en gångs skull kan jag njuta o känna lycka, dom dåliga tankarna har börja försvunnit , visst dom kmr o går o kmr alltid finns där men dom positiva tankarna vinner för det mesta just nu , toppen :) Jag känner mig varm och trygg, hoppas det får hålla i sig ett bra tag nu <3

Svenska Hollywood fruar ikväll, haha ja gillar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback