Carpe Diem

När man ligger hemma o kikar på tv eller datorn så får man eller jag får så sjukt mkt idéer om hur jag vill göra om hemma, eller kanske inte göra om utan mera lägga till o fixa o pula !

Vill få upp en list i rummet, ovanför sängen, en såndär man kan ställa grejer på :)
På den vill jag sen få upp lite ord, typ som Kärlek, Carpe Diem eller nån annan text, det är så snyggt, texten ska vara vit ! Har så mkt idéer och tankar om vår lägenhet, vill byta gardiner, vill ha nytt köksbord o stolar .
Vill få in ny soffa, nya dukar, blommor och mera ljus nu till hösten, vill pimpa upp vårt fula badrum o toalett !
Fan det finns så himla mkt jag vill göra om NU.
Nytt vardagsrums bord men då blir väl älsk tokig, haha, förvaring i hallen,
sen vill jag att spegeln vi fick av päronen ska vara klar så vi kan sätta upp den nu ! :)

Vet precis hur jag vill ha det hemma, nu ska det bara in lite lön o sen blir det shopping .
Kan bli hur snyggt som helst , älsk eller jag kan väl få en löneförhöjning ? Tror mera på att älsk kan få det, tss, eller vinna på triss ?
Så vi kan köpa hem lite saker som verkligen fattas, som behövs, som vi är i behov av, som kan göra vårt hem lite mera vi, mera personligt!

Fast mkt av det jag vill ha hem kommer inte kosta skjortan o det är det bästa med allt !! Oh mkt av det jag vill få hem, finns redan hemma, som man kan få av mormor, päronen , det är det bästa med allt

Vill även få till den stora ballkongen, den är så grymt tråkig, till våren ska det in en "gräsmatta" där och lite fräscha ballkongmöbler, ljuslyktor kanske, och blomlådor såklart !

Sjukling idag, kroppen är inte alls på min sida , den hänger inte med .
Imorn ledig
fredag jobb o bio
lördag kräftskiva, gud så gott !!
söndag jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback