Anna Anka

Idag är en dålig dag, mår illa och känner mig tung i kroppen, gick hem tidigare från jobbet , vill ju inte dela med mig av min kräksjuka.
Legat i soffan hela dan, druckit vatten , hungrig som en oxe men tanken på mat får det att vända sig i magen ..
Ibland är det rart o leva , kul !

Ledig som tur är, resten av veckan, får tid o vila upp sig o rå om sig , alltid skönt , det behövs !
Magen vill inte alls idag, vart tog hungerbegäret vägen ??

(Nu går det fort <3)

Haha förresten, jag älskar Svenska Hollywood fruar, så sjukt, Anna Anka rockar, haha det är synd om dom, tragiska liv egentligen, mkt yta o falskhet, men det är kul o gotta sig i varje måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback