Julgos !

Vart ska jag börja ?

Skallen gör ont som ett jävla, ehm ja, vad ska jag jämför med ? Trött som fan, borde kanske sova lite, skönt med sovmorgon imorn iaf, börjar 16.30 ! Älsk är sjuk o går hemma nu, så gör det ännu svårare att gå till jobbet, är inte jag också liiite sjuk ? Har jag inte ont nånstans ? Nej inte idag heller, nehe då är det bara o gå då ..
Kan man aldrig va sjuka samtidigt ? Haha .

Va in på HM en snabbis idag, ååh jag vill ha den där koftan, kan inte bestämma mig, drygt såntdär , den skulle va supermys i vinter så blir nog ett besök imorn o köpa hem den, eller ? Mm får sova på saken .

Idag har vi storplanerat inför julafton, vi blir ju, om alla kommer, ca 15 st o det kommer bli TRÅNGT, haha men vi ska nog kunna tränga ihop oss, vi ska hyra bord o stolar, eller om älsk får med från jobbet ? Ja herregud ska bli kul o se hur alla kommer sitta o käka o allt, kanske kan stå o käka ? Ha, vore nått det . Hur kommer vi få plats är den stora frågan, men klart vi kommer få, det kommer iallafall bli dundermysigt ! Ser fram emot det mest, supergosiga julen , den 23e ska vi ut på klappjakt, förra året tänkte jag, aldrig mera dagen innan, men tyvärr så, det blir så iår igen, haha men det blir nog gos .

Funderar på att färga håret på onsdag , mörkt . Japp, tål o tänkas på.

Varför är natten svart ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback