Jobbmys .

Hej hopp där ute, ingen uppdatering på ett tag men äsch det har ju funkat ändå.

Lite datafritt dom senaste dagarna , massa massa jobb, det har vart är jävligt kul vecka o pengar därefter ;)
Så nu slipper vi oroa oss för julklappspengar också, skönt .
Jaa men veckan på jobbet har som sagt gott tok fort, ett bra tecken, ett tecken på att det är kul med jobb, ett tecken att man trivs och har det bra, visst, jag vill fortfarande därifrån, få ett riktigt jobb med bättre eller inte bättre men fastare tider och fast lön, det skulle va dunderskönt men jag är absolut nöjd med det jag har nu, att jag har ett jobb överhuvudtaget o bästa arbetskamrater , vi har så grymt kul vissa dagar, dom flesta dagarna när man jobbar ska jag säga .

Imorn blir det ett 3 timmars pass o sen ? Kanske bowling eller billjard, det beror lite på ..
Söndag blir det middag hos päronen .

Kvällens bästa;
"Bra program du va med i förut, eh, va hette det ?"
"Frallan ?"
"Bullen!"
Haha, jaa herregud ..
Eller så kan man ha gissningslek på bokstaven M

En sak är säker, jag har haft det grymt kul på jobbet dom senaste dagarna, det gör allt så mycket lättare , tiden rullar på som sjutton och det är kul att gå till jobbet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback