Älskar mina föräldrar !

Fyfan va tråkigt väder, har boa ner mig i soffan under ett stort skönt täcket o här ifrån kommer jag inte röra mig i första taget, ligger o småkikar lite på förlossningskliniken på 4an (heter programmet så?) det är en 14 årig tjej som ska föda men herregud hon är ju bara barnet ? Är ju inte ens lagligt med sex då vid 14 ..
Hur tänker man ? Hon ligger o berättar att sex inte kan ge kärlek utan bara problem , stackars barn, kan inte barn bara få vara barn ?
Det är sjukt att barn ska föda barn, det är tragiskt, det är tur att det inte händer allt för ofta .
Jag har absolut inte problem med unga mammor, inget sånt men när man är 14, det finns liksom gränser !

Somna till slut igår, slut i kroppen, ett jobbigt pass utan rast men sånt händer, det är bara le o jobba på, hungrig som ett as när jag kom hem men vad finns o äta ? Nada, ska storhandla ikväll när älsk kommer hem, sen ska vi gosa hela kvällen med nya Falkfilmerna, äta gott och bara va.

Imorn blir det tjejmys i Västerås med mamma o mormor, ser fram emot det så himla mest, nästa helg blir det övernattning i sthlm med pappa, har verkligen världens bästa, underbaraste föräldrar !
Idag fick jag även reda på att den 12 mars ska jag o mamma på teater , åh, det är så guld när man har dagar inbokade så man har saker o se fram emot, så tiden går fort , underbart .

En sak till, har du nått o säga, säg det då förfan direkt ist för o snacka massa skit bakom min rygg !
Orkar ens hålla på som man gjorde när man va 14 , trodde bättre om vissa människor men hade tydligen heelt fel men men ingen o inget förvånar en längre . VÄX UPP !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback