Miljoner stjärnor .

Herregud va regnet öser ner utanför fönstret, skönt att man kan vara inne o gosa då.. Tycker det är mysigt när regnet slår mot fönstret o man ligger i soffan o gosar ner sig i Fredriks famn.
Tur att vi hann gå våran promenad som vi lovade oss idag, var ute nästan två timmar, vi hann en glass på stan också, gott och mysigt .
Har precis ätit mat, Fredrik diskar, det är hans tur idag o sen ska vi storstäda i förrådet, nu är det kaos, har bara slängt in allt så man kommer ju knappt in, men nu ska de bli ordning .

På onsdag tog Marie min tid, snälla henne, så jag o Marlie kan få en heldag i Stockholm, kommer bli mysgos.
Hoppas jag hittar en jacka o hoppas klänningen på Gina finns kvar som jag har kollat på länge nu, måste ha !
Kommer bli en fin dag ♥ Hoppas vädret hade tänkt samma sak, gå o shoppa i detta skitväder, neej tack .

Nu ska jag betala räkningar o sen ska vi ut o städa.. suck alla pengar man får försvinner fan lika snabbt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback