1år har gått !!

Jag blir avis på alla som ska ta sin student i år.

Jag kommer ihåg alla fester, pirret i magen, nervositeten veckorna innan, alla förberedelser, allt fix och allt man skulle hinna med, alla uppgifter och prov som skulle göras . Helt plötsligt så skulle allt gå så fort, helt plötsligt fanns det ingen tid kvar . Planering och mössprövning, mösspåtagning och ragga runt stan ;)

O helt plötsligt så var dagen inne, har nog aldrig varit så glad o lycklig i hela mitt liv, sov inte en blund den natten och timmarna verkligen sega sig fram, sjukt !!
Äntligen var min dag inne, min dag, där jag skulle få gå fri, släppa allt som hade med skola o göra, festa och fira dagen som äntligen var inne !! Fira den ihop med alla mina vänner som var på plats, min familj som uppvakta, alla minnen som finns från den dagen kommer alltid att leva kvar.
Dagen var som en hel lång fest, vi hade ett underbart väder, vaaarmt som fan !
Humöret på topp, mössorna på sne och musik som dunka högt, gammla tanter som klagade på allt oväsen.
En helt jävla underbar dag !! Som jag inte skulle ha nånting emot o få uppleva igen, hade så jävla kul och full på kuppen..
En sån jävla lyckad kväll/natt en underbar dag, fyfan va kul vi hade !

O grattis till alla som tar sin i år .
Grattis Suzanne <3 Hoppas din dag blir lika bra som min var !


Var är mössan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback