090517

Kalas !!

Öppna med Mattan imorse, en jävligt lugn morgon, skönt på ett sätt, kan man fylla upp massor o förbereeda för lunchrusch. Sen fick jag hoppa in lite kort, anordna ett kalas för 8 st 6 åringar, det va mysigt .
Fick en snabbkurs av Julia och sen var det bara o sätta igång, duka, slå in paket, blåsa ballonger, happy meal, ja det fanns hur mkt som helst o göra o tänka på, var lite nervös eftersom jag aldrig haft kalas, inte ens vart med på nå möte om kalas, men det mesta var ganska logiskt, alla barn kom, presentöppning, hon fick massor med fina leksaker :)
Sen vart det en rundvandring inne på restaurangen , dom hade respekt för monstret som bodde i frysen , sötungar och sen vart det maaat !! Det va gott, o alla barn hade nånting o berätta om diverse saker, syskon, kalas, föräldrar, maten på donken, dom va så himla söta.. Gull ungar !
Sen ticka kl på o kalaset var över, gick tokfort, o så var det bara o cykla hem o hamna här !
En skitkul dag på jobbet helt enkelt, var riktigt kul o ha kalas.. Rätt barn så klarar man det mesta..

Om saningen ska fram så är jag helt slut, så jävla trött, tror vi somna runt 01 tiden inatt o när kl pep 04 trodde jag det var ett skämt först .. Icke, det var ju bara o pallra sig upp det, underlättade att dagen har vart kanonkul .

Ska ta mig en dusch och sen lägga mig i soffan, trött som en bäver .
Skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback