090514

Trött, trött, trött !!

Har gått bra idag på jobbet, kul dag, rätt folk som jobbade :) Då blir man alltid mera peppad !!
Ganska okejdag, hyffsat lugn , halv 16 kommer de in ett busslass med hungriga killar som ska käka men fasiken va fort alla fick mat o jag tror fan dom käka upp o drog lite fort ! Men vi jobbade på bra !
Drog mig hemmåt o skulle såklart skynda mig hem för vi skulle ju åka o kika på bil men den va såld !
Så jävla typiskt ... Grr, arging, tråkigt! Så vi vart Taxi till pappa ist med lånad bil ikväll .

Annars händer väl inte allt för mkt, men tkr de är så skönt just nu ! Nöjer mig med det o trivs så bra med det , skön stämning på jobbet just nu, o det är toppen, fick hem mitt HM paket idag så ska snart ner o hämta, gos ..
Helgen blir lugn, jobba öppning på söndag, kika lite bilar på lördag o ha en mysdag i Uppsala lr Västerås , kan inte bestämma oss.

Jag har kära ner mig lite i Tradera, inte de bästa kanske men tänk vilka fynd man verkligen kan göra .
Det finns mkt skit men det finns nog ännu mera nya o frächsa saker som verkligen är nått o ha ! Har lagt bud på lite väskor och har verkligen kommit in i en Friis & Company period, eller kanske inte kommit in men när jag ser hur billigt man kan klicka hem en väska för så är det svårt o låta bli, hoppas den senaste blir min, en snygg Friis oanvänd för 300 ;- kanske ni tycker är dyrt för en väska men för det märket så är det billigt och söker man på den väskan på deras hemsida så är det bara punga ut med ca 699 ;- då är alltså tradera priset som hittat :) O jag blir glad o lycklig ! Kul .

Nu ska vi käka lite o sen får vi se va kvällen kommer med ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback