feeest

Gårdagen eller kvällen ska jag väl säga, var så jääävla kul !!
Fest med Donken folket, så himla najs, skoj, skratt, bål, dricka, fotboll, twister, födelsedag .
Allt o lite till för en dunderbra kväll, riktigt jäkla kul hade vi, humören på topp.
Bilder kommer upp på fejjan inom en snar framtid .
Toppen, detta måste vi verkligen göra om SNART !

Gjorde om GTs "Flickorna på TV2" våran är klart bäst .
"Flickorna i DT2, ååååhh, det är VI som får Donken att gåå runnt" ;)

Vaknar imorse runt 5, kom i säng typ 2 ! Tror fan jag va full fortfarande när jag vakna ! Illa .
Seg dag på jobbet men det har gått bra, mkt folk men har gått bra . Som det brukar såklart .

Ikväll var vi ner en vända på Grillkvällen, åt på Akropolis, gott . Mätt som faaan.
Imorn jobba, sen bara hem o slöa, har fan inte vart ledig på aslänge känns det som ..
Det behövs nu, vila upp sig .


Kommentarer
Ida

Igår var så jävla kul! Fy fan det måste göras om snarast då ingen jobbar öppningar å förmiddagar! Låten var grym, alla var grymma. Missade du badkars och tårtincidenten?? Väntar med spänning på bilderna, min kamera dog efter typ 25 bilder...Lollo har tydligen över 200 st på sin kamera dock :D :D



kram Ida

2009-07-29 @ 21:50:37 | http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback