En toppendag i sommriga Bresse .

Hemma !! :)

En toppendag.
Var först hos veterinären med Frasse, fick spruta o grejer, det tyckte ju såklart Frasse mindre om men när godiset kom fram var det ett minne blott, han var jätteduktig, sötpöt !
Sen en vända på stan, Willys o ÖB ! Hem o fixa o greja lite, imorn firar vi 2 år, så måste göras iordning lite saker .

Senare vart det tacobuffé upp i Fanna för att sedan bege oss till Bresse o spela minigolf, så jävla skoj , krossa alla .
Eller kanske inte, haha men kom iallafall inte sist, o det är huvudsaken .
Riktigt toppendag, gosigt . O nu sitter jag här o ugglar, ska snart sussa lite, så jävla trött, lång men skoj dag .

Imorn ska vi bowla o sen käka 3 rätters ! Ska bli dundergos, 2 år ! Det går fort när man har kul .
Tiden går skrämande fort, vart tog dom åren vägen då ? Men även 2 underbara år .

Lite ångest inför nästa vecka, då ska man börja sin vardag igen, hoppas nått av alla jobb jag sökt under semestern hör av sig, vore kul, ett måste fan ! :)

O jag vill inte bli sjuk nu, början känna mig seg o hängig, ajaj i halsen o öronen värker , det är inte så skojsigt "/
orkar inte bli sjuk, orkar inte, faaan .

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback