Dom sa JA !



Det var den 18 Juli igår, nämligen Marlies o Mattias bröllop .
En jättefint bröllop med toppen väder, fina minnen om paret, god mat och jättemysigt sällskap .
Vigseln ägde rum ute, på ett berg, precis vid vattnet, jättefint, nästan som i en saga .
Tårögd bara av platsen, alla fina ord och att jag fick vara en av 3 tärnor.
Vilket uppdrag, vilken ära, att få stå där framme med paret med bruden .
Marlie va så jäkla supersnygg och Mattias var jättestilig .
Mat dukades upp på ängen, tal höll och tårarna rann till och från på dom flesta, även fast jag inte har vart med så länge så var det kul o höra alla fina ord som sas om paret .

En jättemysig dag, en dag att minnas länge.
Hoppas ni får ett bra och lykclig liv tillsammans, jag är 100 på det .
Det ska vara ni, det finaste paret. Ni hör ihop för alltid .

Tack för att jag fick vara en del av eran stora, viktiga dag .
Hoppas ni får en trevlig resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback