Lets Go Fucking Mental..

Ännu en helg lider mot sitt slut .. Eller iaf övergång till söndag .
Ledig helg, skönt o idag vart det middag o julgransplundring , mkt mysigt .
Mätt så ändå in i ...

Veckan annars har vart väldigt lugn, hel ledig o vad har man gjort då ? Ja inte så mkt, ams, bio, fixa o pula , möte på jobbet och en jobbdag .
Det har gått fort, alldeles för fort o nästa vecka är jag bara ledig söndag . Hur ska det gå ?
Hoppas nån kan hjälpa mig o få bort några timmar på fredag så man kan ha middag o mys med teamen då !
Som sagt, annars blir det bara jobb, jobb o sen lite mera jobb . Hur kul som helst

Fick schemat för feb. idag såg väl ganska okej ut tkr jag, ganska få timmar o inte alls som timmarna jag hade förvänta mig o få heller, så måste prata lite om det..
Ser ju inte bra ut för den 14 då vi ska fira mormor som fyller 80 o de MÅSTE jag vara med på . Så är de bara .

Nej ska väl gå o lägga mig breve min älskling nu som sover så sött, o snarkar som ett tröskvärk, kulkul !
Imorn blir det lugnt som vanligt om ingen har nå annat förslag ?
Måndag jobb o sen tdl, iih !
Har en hård vecka framför mig, ser fram emot fredag , bäst !

Pusskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback