Mår bättre än på länge nu !

En vecka kvar till jul !! Det kan inte bli bättre, så mysigt .
Längtar som fan, vi ska va hela familjen, mormor, Fredriks familj och min morbror med sällskap, det ska bli tokgos ! O vi har även fixat allt nu med bort, stolar o porslin ! Granen är klädd o klapparna har tagit sin plats under granen, åh det är verkligen julstämning och julgos här hemma på Örtagatan nu !
Imorrn kommer det hem lite mera klappar som ska slås in o läggas under granen..

Har vart en så jävla kul kväll på jobbet, alla har vart på sitt sjukaste humör och allt har rullat på så jäkla bra, vi har haft allt o det har flytit på , det är så jäkla skoj o jobba då !!
Sjuka o roliga, mysiga och underbara jobbarkompisar, jag trivs, jag gillart , imorn blir det ett pass till o sen äntligen några dagar ledigt, det ska bli så jäkla skönt ! På lördag ska älsk bort o mina päron kommer hit, vi ska ut o äta, umgås och ha dundermyskväll, på söndag ska vi handla hem all julmat :)

O sen kommer det ett nytt år, det är inte långt kvar nu, detta år har gått fort, o det har vart ett blandat år mer mkt av känlsor ! Det har hänt så galet mkt, både bra o dåligt, nu är vi dock öppna för ett år med lite mera positiva händelser, sista tiden har vart ganska jobbig, det har hänt för mkt på så kort tid ! O jag vill aldrig mera uppleva det igen, 2010, turen är med oss :) !!

Jag har underbara vänner, ska bättra sig med vissa, har lämna andra vänner bakom mig, lika bra med tanke på all skit som vart, o det känns så jäkla skönt ! Det har släppt, allt det dåliga har försvunnit och det är en lättnad, det känns så bra ! Man blir starkare av vissa händelser i livet o man klarar sig bättre utan vissa mönniskor .
Varken vänner eller ovänner men det känns bra, det är som det är o jag mår inte dåligt av det heller, tvärtom.
Men men nytt år, nya upplevelser !

Under året som gått har vi även ;
Förlovat oss
Flyttat ihop
Fått mera jobbtimmar (tackar gud för det :)
Fått lära känna nya underbara vänner
Har haft en underbart år på många sätt o vis, det har gått upp o ner men det gör det väl alltid .
Men för det mesta så har året varit jävligt bra ...

Som sagt 2010, då är det vårat år, våran tur, då vänder det, lyckan är med oss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback