Calibra säljes.

Jobbat en stund idag, mkt folk, alla skolor har väl lov, ja det va ju ett tag sen man hade lov !

Underbart väder, glassävder, mkt mys ! <3
Kollat på lite resor, vore så jäkla skönt o komma iväg nån vecka lr två, o vissa turer är ju inte allt för dyra heller, skulle vilja överraska Fredrik med en resa, bara vi två, bara va o vara kära o lyckliga, är vi iofs här hemma också men att resa är ju nått speciellt . Skulle ha lite mera pengar helt enkelt .. O ja jag tycker att mkt pengar underlättar i livet .

Snart är det påsk också, tänkte väl Elmia men vi får se hur de funkar med det, lite pank efter datorn..
Blir jobb och påskmiddag iaf, kanske en vända på krogen, får se hur det blir med det också .. Det hänger som sagt på detta med pengar, o det finns ju inte så gott om det just nu tyvär .
Vi har så himla mkt planer just nu och drömmar som kräver lite störra plånbok ..så det är ju bara o sätta igång och spara, det va den lilla detaljen..

Snart sommar också, hoppas de inte kommer nån mera snö nu, kan ju inte vara säker ? De får fan va nog nu, på riktigt denna gång !! Skulle de komma mera snö skulle jag fan , ja !

Fortfarande ont i magen, fattar inte va det är, vill inte ge sig, är nog mensvärk men värre än vanligt o den ska ju inte komma nu ! Känns bara jättekonstigt .. Men ger det sig inte får jag väl gå till farbror doktorn .. Hoppas det inte är nått större fel, jobbigt då !

Händer väl inte allt för mkt annars, jobb större delen av veckan, kulkul .
Ja de var väl de , vill ha mitt HM paket också i veckan tack ! På tiden nu tkr jag, annars ska jag skälla på dom . Hårt.
Så är de .
Tänkte sälja min pärla också, så om du är intresserad så hör av dig :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback