Skryt är inget för mig !

Falska människor, kan de finnas nå drygare ? Det vimlar om dom överallt man tror att dom säger saningen sen går dom bakom ryggen på en! Skitsnack , ytligheter . Spyr på de .
Skryt ligger på samma botten lista, varför ska man skryta ? Finns det nån mening i de ? Varför måste vissa hävda sig i saker o ting ? Mitt o mitt hela tiden ..

Jag struntar i om du har mera pengar, bättre bil osv, jag är glad o lycklig att jag har de jävligt bra för min livsstil , det livet jag lever är näst intill perfekt för mig . Att unna sig saker då o då, shoppa och käka ute är vardagslyx för mig men jag behöver inte skryta om det ! Jag berättar inte vad saker o ting kostar om ingen frågar, varför måste man de ?
Är de nått fel i att köpa saker billigare ? De är väl bara bra ekonomiskt ?

Varför ska allt hela tiden styras av pengar ? Varför måste skryt och svartsjuka ens existera ...?
Jag bryr mig som sagt inte om vad ditt kostade, är jag intresserad så frågar jag.
Suck , less .


God natt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback