Pengar..



Sommaren närmar sig med stormsteg o affärerna som sagt proppar fullt med massa sommargott !
Kläder, skor, väskor, mode är en drog för mig, får jag inget så mår jag fan dåligt .
Spelar ingen roll hur mkt fint o nytt man har, sen när man ska klä upp sig, ut på fest, nej då har man ju fan ingenting o ta på sig, är inte de sjukt ? Knappt använt vissa kläder, vissa har prislappen kvar men ändå är de nånting som säger att, neej du har inge fint o ta på dig... Sitter i skallen, skulle man kunna tänka sig förbi sånt skulle de bli lättare och jag skulle va snällare mot plånboken med ...

Är cirkus i stan, när jag får barn ska jag gå på cirkus med dom, ser så mys ut när barnfamiljer kommer o det lyser om barnen, dom är förväntningsfulla och tkr det ska bli jättekul med cirkus ! Det tyckte jag med när jag var liten, de behövdes inte mkt då för man skulle bli glad inte .. Har nått o se framemot som förälder då .!

Neej nu ska jag hoppa in i duschen, trött som fan, så blir sängen tidigt, jobbar 9-45-19 imorn .

<3

Kommentarer
Marlie

Du och Saga kan få gå på cirkus :)

2009-04-10 @ 07:00:22 | http://marliie.bloggagratis.se
Anonym

du är söt <3 hihi

2009-04-11 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback