Magont ..

Kan inte sova .. Har jätteont i min mage :/ vill inte bli sjuk nu bara, pallar inte ..
Ledig imorn så får väl vila upp sig då, känns inte bra bara, varför ska man råka ut för allt ?
Älsk ligger i sussar o jag kan ju bara önska att jag gjorde de .. Värken tar över mina tankar, o de enda sätter o inte få ont är o sitta framåt lutad o ja, inte bra . Får verkligen hoppas de går över inatt, inte så rart de här inte .

Sitter o kikar runt på Halens o Ellos, så mkt vårfint dom fått in då , vill ha massor med fina klänningar och tunikor.
Får se vad som blir ..

Helgens skönaste;
"Letar ni efter knull? "
"Nja neej vi har ju våra i fram, dudå ?"
"Ja men det finns ju inga snygga brudar här ikväll "
De finns ju riktiga orginal i Enköping .

Nej om man skulle försöka sova lite då, får hoppas magen också är inne på såna tankar ..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback