Ge mig nånting annat än vardag .

Skitdag ..
Så jäkla trött hela dagen, har inte gått nå bra o jobba o humöret att dalat ...
En såndär dag där man bara kunde sätta sig ner o låta tårarna falla, skulle inte ens brytt mig !
Less på det mesta just nu, har stått o trampa på samma ställe i 1 år nu, vad hände liksom ? Vafan har jag gjort sen jag tog studenten ? Ganska mkt men ingenting o skryta med egentligen, mest jobbmässigt då, de funkar inte längre, trivs som fan med alla, (iaf som flesta) men sen då .. Jag vill jobba med nått jag trvis med till 100% känna mig glad att gå upp på morgonen, känna att jaa imorn vill jag gå tillbaka, eller ännu bättre, trivas så mkt så man knappt vill gå hem !
Det jobbet vill jag ha ! Finns de ? Skulle inte tro de va . Suck !

Måste hända nån förändring o de är NU ! Om de är jobb eller resa, ja vad som helst , som rör om lite i vardagen .
Kan de hända ? Nej varför skulle de hända mig ?

Allt som kan ha gått åt skogen idag har ju såklart gjort de !! Varför skulle turen vad på min sida ? Blir bara irriterad o sur på det mesta just nu, less. Känner mig sur o osocialt mest, men det är ju inte meningen att de ska gå ut över nån, tyvär så gör de väl de , men hur sjutton ska man bete sig alla gången för det ska passa alla andra då ?
Nej vill inte tänka mera, orkar inte ..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback