24 timmar å ett flak !

...

Så jävla trött, helt slut, en hel vecka med öppning 05.30-15 Tack för kaffet !
En jobbig dag idag, inte riktigt på topp kanske, men ja de fick ju gå ändå ..
Cykla idag, så skönt, härligt .

Tvättar, borde egentligen göra massa annat men vafan orkar inte o Fredrik jobbar över, suck .
Lyssnar på Ugglas 24 timmar, ryser när jag hör den, faan vill tillbaka till student dagen, fyfan den ägde stort !!
En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv !
"Man far genom city o tutar" Eller hur Emma ;)

Idag var det precis ett år sen jag börja min karriär på Donken, kulkul ! Börja som ett sommarjobb, sen vart man fast.
Hur länge till ?
Sista öppning denna vecka imorn, lagom trött i helgen, skönt man får sova lite då, lite marknad på lördag annars lungt.
Kan ju inte göra så mkt utan bil känns de som (de kan man visst men ändå, slö! )

Vill gärna ha sommar nu, tkr de är kallt ute nu, inte som de va nyss, tråkigt .!

<3


Kommentarer
Emma

KLART VI ÅKTE RUNT & RUNT =D <3

2009-04-16 @ 22:00:19
Anonym

Så jävla bäst dag ;D <3

2009-04-17 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback