Måndag

Hejsan hoppsan !

Måste nog snart köpa en dator o ha hemma hos älsk, detta går ju inte !
jobbat massor på sista tiden känns de som o de har jag väl också gjort ..

I Fredags vart de jobb till 21, dyngtrött ! fyfan, var bara o åka hem o byta om för o fördricka o sen ner till oktoberfesten..
Hyffsat med folk o en ganska så rolig kväll , kul o träffa alla jobbarpolare privat i sina privata kläder likosm, blir nått helt annorlunda men kul var de :) hemma ca 03 o skit trött i kroppen, slockna direkt !
En kul kväll ialla fall ! :)

Upp o jobba kl 12 i lördags, lagom pigg haha ;p men de gick bra :) passet var bara 4.5 timme så de gick bra, ganska mkt folk men nu har man lärt sig att hantera stressen på ett helt annat sätt än innan så de är skönt !
Älsk hämtade mig o sen drog vi hem till mig , beställde pizza o köpte massa gott till kvällen, över till grannarna o käka där även päronen redan var på middag.. En kul o trevlig kväll som fick avslutas ganska tidigt för mig o älsk, fyfan så trött jag var ! Somna redan vid halv tio tror jag men gud så skönt ..

Igår vart de jobb igen som vanligt ? 12-21 o de var grymt med folk, o DT,n hade bilar ända till statiol !
Men fan så grymma vi var igår , allt gick kanon o de flöt på bra ! Vi är bäst !!
Efter de så var de bara hem o duscha, kolla tv o sen SOVA !
tror fan aldrig det har vart så skönt o lägga sig i en säng nångång ..

Idag, sovmorgon, underbart o sen en tripp till västerås o kika lite o sen hem !
så jävla trött o ont i kroppen "/

Ikväll blir de bara lugnt framför tv.n

pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback