Tuffa tider ...

Hejsan hoppsan
Nu var de länge sen jag skrev nått här , blir ju så när man inte är hemma så mkt längre "/
Idag har man jobba några timmar, sjuk mkt folk där en stund, herregud ! Men gick ju kanon ändå :)

Luncha med Suzanne, så himla mys o fan så mätt ;p måste göras om snart !! <3 saknar oss
Päronen kom upp som dom enda trogna gästerna <3<3 hämtade mig, skönt o va hemma lite, fast saknar älsk så grymt mkt <3<3

Imorn blir de att fika med Frida, så mys o ses :) sen jobba, jobba, jobba ! 16:30-00
o just nu är jag helt slut i kroppen, ont överallt, o ajaj bara ! Men antar de är sånt man får leva med ;p
Fick skitsnygga jobbjackor idag, yeha !

Annars är de väl ganska lugnt, livet rullar på som de ska , fan så tråk de lät ;p
söker jobb för fullt, donken är skoj men tar mkt på krafterna ! vi får se hur de blir med det .. jobba ihop till bil först ;)
trivs ju oså, men jaa nått som saknas ...
saknar iaf alla mina vänner <3
o saknar lite att festa, fan så länge sen.. krogen snart :D jag är PÅ!!

Neej men man lär ju sussa lite nu o få nya krafter inför imorn ..
Älskar min underbara Fredrik <3

Pussgull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback