Bit ihop ffs !

Hejsan

Har blivit dunderförkyld nu också "/ sjuk o hemma från jobbet i 2 dagar, ska iaf försöka imorn, så hoppas de går bra !
Mest kolla tv o glott i tidningar hela dagen lång, duscha senare för o fräscha upp mig lite, o sova för o orka jobba imorn
Annars är de väl lugnt, söker nya jobb, så hoppas på svar snart :)
Vill verkligen pröva på nått nytt snart , galen . typ affär ?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känner iofs för o skriva en hel massa, men kanske bara blir skit o långtråkigt ?
Mkt tankar om flytt just nu iaf, kul o skrämande, men fan man måste ju testa innan man kan yttra sig, så hoppas de blir nått, lämnar in papper snart, så får vi se då. ska bli grymt kul iaf, nått nytt, ett nytt liv ! Tsm med min underbara <3
UNDERBART 
en helt ny värld, en plats jag inte trodde fanns <3

Jag sitter mkt o tänker på när man va liten..
att man liksom inte behövde bry sig på samma sätt som nu ! nu är man "vuxen" o ska klara sig själv.
De ska planeras, de ska fixas o donas, de ska liksom bara hända av en själv, för hade ju föräldrarna de ansvaret o man kände sig så jäkla trygg i de , man gick till skolan varje dag o tyckte att de var kul man trivdes o hade massor med vänner
jag vart äldre o insåg att de inte alls va lika underbart i dom högre klasserna, nu vart man tillbaka dragen o det var inte alls lika kul i skolan, sen kom gymnasiet o de ska vi inte ens snacka om ...
Studenten kom o skiten var slul o nu just nu kastades man ut i vuxen livet o nu skulle man klara sig själv..
skolan gick vidare med nya elver o våran kull, jaa vi glömdes bort, fast vi hade varit "den bästa klassen nånsin"
bullshit, säger inte alla lärare de ??

Nej livet var så grymt mkt bätte när man var liten, dom enda tankarna o bekymmrerna man i stor sett hade var ju om dockan verkligen kunde va utan en när man reste bort, lr vad barbien skulle ha på sig när man lekte ..
om leksakerna verkligen levde när man inte var hemma , jaa shit vilka problem tankar man hade som barn, jag vill fan tillbaka, inga tjafs o inge bråk om nått !! bara om dockorna men de kan jag fasiken ta !!

Idag är bråken o problemen 1000 gånger större , herregud, hur står man ut ?
Hur mkt ska man orka med innan de skiter sig totalt ?
Jag har inga bra svar på dom frågorna.. men de är väl bara o bita ihop de o tänka att de är dockor de handlar om..
o tårarna ska vi inte ens ta upp , dom ljuger aldrig o dom finns alltid där bakom o lurar, tro de lr ej !
Man får helt enkelt leva vidare o tänka som om man vore 6,7 år igen, lr ?

Neej, nu måste jag kila iväg..
Älskar dej Fredrik <3

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback