Underbara dag

Hejsan

Igår jobbade jag stängning med Johanna o Ullis. Fan va grymt mkt jag gillar er tjejer :)
Hade så jäkla kul igår kväll .. Me like <3
Vart ganska lite folk igår men var ju måndag också, vart en rusch där det kom hur mkt som helst, men det var nog de enda på hela kvällen också ! Men fan det fixade vi ju lätt, vi är grymma ;) !
Vid 00 drog jag mig hemåt, krypa ner i sängen brevid älsklingen som låg o sussa så sött !

Kl fan pep halv 10 imorse ! o shit vad trött jag var , men det var ju bara o pallra sig upp de , iväg o jobba några timmar
sen äta o vidare hem ..
En lugn o skön dag, underbart väder :)
Hoppas det håller i sig nu iaf .
Kvällen blir lika lugn den.

Imorn blir det Västerås med mormor <3 mysmys !
o ledig hela veckan :) underbart, krogen på lördag ! du är väl på ??

Personalfest om en vecka. panik. vad ska jag ha på mig ??

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback