Vi blev toma ord, vi gled isär.

Bara tomt !

Jag vet inte vart jag ska börja riktigt
Känner mig tom, vilsen, rädd och ensam
Jag känner ibland att jag alltid måste lyssna på andras problem men när jag själv har då flyr alla undan ..
Är mina så mkt värre än andras lr vad är felet ?
Känner inte för nånting längre, inte för o jobba, inte för o träffa folk, orkar inte vara social för 5 öre .
Känner knappt att jag vill stiga upp ur sängen.
Allt som jag har byggt upp runt omrkring är på väg att rasa ner, folk glider längre o längre bort , vill inte tappa dig.
Vill inte förlora dig . Vad ska jag göra ? Jag orkar knappt med mig själv men jag vill rädda dig .
Jag vill alltid ha dig i min närhet men nu är du så långt bort som man kan tänka sig .
Det blir mest bara snack med allting, varför ?

Orkar inte ha de såhär längre, varför kan inte förstå ?
Hjälp mig, det är nu jag behöver er som mest ..

Kommentarer
Tina

Du vet att jag alltid hjälper dig hjärtat<3

2008-12-07 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback