Räddar du mig då ?

..

Det skulle vara så jävla underbart guld o bara sticka härifrån ett slag !
Vem fan skulle ändå bry sig ? Blir bara less o besviken, så mkt man ställer upp för vissa o hit o dit men man får inte mkt tillbaka ! Vem försöker jag lura liksom ?
Skit samma, jag orkar inte längre ...

Idag är det fars dag, håller humöret uppe för pappa, världens bästa pappa <3
Grattis

Helgen vart lugn, middag i Uppsala i fredags , hur mys som helst , underbart .
Taxi åt päronen och lite vänner igår, tjäna lite pengar, sitter aldrig fel ..
Men annars en ganska lugn o skön helg .

Imorn blir det jobb, tisdag jobb, ons o tors träffa Tina, äntligen. Ska bli väldigt mys o komma igång igen :)
Så jäkla länge sen "/ saknar dig så jevla mkt gumman min <3
Helgen blir det jobb igen .

Vet inte riktigt vad mer det finns o skriva ..
Saknar vissa så grymt mkt . <3

Kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback