Efter en rejäl fylla har man sig själv o skylla !

Hej.  1 Advent så mysigt .
I helgen har jag jobbat, det har vart mkt jobbigt , o idag kom en gäst o va mkt onöjd ! O den skiten fick jag ta !
De är så mysigt när gäster kommer o skäller lite på en !
Helt slut i kroppen, shit så jobbigt , stå o gå hela tiden..

Igår efter jobbet vart de bara o hoppa in i duschen o sen fixa mig, träffa Emma för o käka mat , mysigt <3
Vidare hem till henne o fixa oss lite, förkaka o sen kom Suz :)
Fixa oss lite till, sen vid halv 22 drog vi oss ner till Joar ! Vart en tyvärr tidig kväll för mig, suck "/ tråkbråk !
Älsk hämta mig o vi drog hem o sov .. trötting och ont typ överallt .

Imorse pep klfan 9, så jävla trött, herregud o helt seg i skallen o ont i magen, inte så kalas .
Så jäkla bra team som jobba idag, vi är så jävla gryma !
Kom till slut upp o sen fick jag skjuts till jobbet av älsk som var minst lika trött , jobba några timmar o sen drog jag hem..
Tvätta jobbkläderna, o duscha, slappkväll ! Orkar inte göra så mkt heller, så skönt o bara va också ..

I fredgas hade jag o Tina en helt underbar kväll ihop <3 Så jävla mys
Måste snart, väldigt snart igen :D fan hade då himla myskul med dig, våra stunder tsm är guld värda .
Efter en lång jobbdag träffades vi o käka mat på Donken, älskar jobbets sallader . underbart goda :)

Sen vart de en raggtripp till V-ås men shit så dött det var då . Stan hemma va ju inge bättre men vi hade iaf varandra !

Så himla mys det <3

Imorn blir det jobb, tisdag jobb o hela veckan fan jobb !! ledig ? Neej vad är de ?
Januari lönen blir bäst ;) Iofs är all lön varje månad jäkligt bra , så ska ju inte klaga .. !

Puss på er alla gosebarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback