Älskar dej Fredrik

Jag har blivit tok kär !!!
I ett par skor jag bara måste ha men tror ni att dom finns sen när man ska beställa hem dom ?
Neej så jävla kiss sur jag blir "/ Men men så är de väl ...

Segobert tid på jobbet igår, men gick fort dom första timmarna när Patricia gumman var på plats <3
Så man får ha lite kul, tkr om dej så grym mkt gumman, allt blir så bättre på jobbet när vi båda är på plats !

Idag träffade jag Tina gumman igen, typ 100 år sen sist "/ jobbigt, men fan så mys vi hade idag, hihi
åt mat, handla lite, snacka massor om allt, framtiden <3 livet, ja allt som går o prata om, helt underbart.
Fika o kolla tv, en helmys dag ihop ! O imorn blir det igen , hihi mys att allt är på topp igen mellan oss <3

Annars är det mest jobb som tar upp tiden känns de som men de ger ju pengar !
Veckorna går o julen kommer närmare o jag har inte ens tänkt på klappar än "/ förra året var jag klar vid den här tiden .
Mkt som ska hinnas med just nu känns de som ..
De är ju höst så vad förväntar man sig ? De känns som de är ganska mkt med allt just nu bara men de löser sig väl så småning om !!! ?

Älskar dej min underbara prins <3
kysspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback