prupp

Hejsan
Idag vart de jobb några timmar, nya burgare som vart väldigt poppis :) kom o testa !!
Sen vart de en vända på stan o lite shopp ! härligt , kom hem o fick ett till lönebesked (nu från äldreboendet) härlig ;)
fick även brev av dom om jag ville fortsätta som timvik över jullovet men får se vad som händer ..
Annars idag har de gått bra på jobbet, var kul idag :) mysiga brudar som jobbade , o killar med för den delen !!
underbara gäng ..

Annars så i lördgas var vi över till bror på lite inflytt.fest mkt mkt trevligt , så fint hus dom gått o köpt då, vill också va vuxen o köpa hus , typ nu ! spelade kubb o grillade , vart en lugnt kväll för mig som chaffis, jobbade på söndagen !
stress dag men samtidigt lugnt .. lågsäsong nu .
sen efter jobbet hem o äta lite mat för o sen dra på bio- ARN, helt ok film faktiskt , mkt bättre än 1an.

Igår jobbades de o sen träffa jag bästa Tina , käka mat ihop o sen ner o simma :) så skönt.
köpte simkort för 3 månader fram, nu jäklar ska vi kämpa för o gå ner lite !! bättre tider :D
haha, neej men seriöst nu ska de bli ändringar , nu måste jag fan skärpa till mig , specillt med det jobbet man har också, där de lätt glider ner en burgare liksom "/ men skärpning ! underbart o komma igång o simma, de är så rakarns skönt de ! O tina vi måste stötta varandra nu ju <3 hihi måste! älskar dig söt

Vart ett tv köp igår också, en 37 ". härligt härligt , äntligen liksom, att det vart av :)

Annars rullar väl livet på som vanligt , lr fan va trist de lät, men de rullar på iaf
de är skönt. livet leker .. saknar vissa människor men annars är de kalas.

Jobb igen Fredag- Söndag !
Älskar Fredrik

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback