Lucia..

En sån mysig dag!!! En speciell dag. 

Först jobb i några timmar, lugn & mysig dag där. Vidare till barnens dagis & deras första luciatåg, älskade små. Vart så rörd, glad, lycklig, översvämmad av kärlek när dom kom in där i tåget, sjöng & va bara så himla söta!!! Mina älskade små skruttar. En fin em, åh så kul det va att få vara med. Min lilla pepparkaka & tomtenisse. ❤ Min kärlek till er är obeskrivlig. 

Handla inför kalaset på söndag & vidare hem för fikagäster. Världens bästa pappa vart ett år äldre igår & självklart ville vi fira lite. Så lite överraskningsfika vart de här ikväll. Men nu är jag proppmätt. Det är vi nog alla. Men mysigt var de, väldigt mysigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback