Jul & nyår..

Jaha. Då var julen över för denna gång.

Himla märkligt det där, man planerar, fixar, pyntar, handlar, slår in klappar och längtar så otroligt mycket till den 24e. Sen går liksom den dagen fortare än fortast. Är det inte konstigt? Jobbigt om inte annat. Kunde gärna få stanna tiden lite just på julafton. Men vi har haft det så himla mysigt hela julhelgen, mycket god mat, mys, skratt o fina människor i vår närhet. Vi är så lyckligt lottade som har alla dessa i med oss.

Det mest ovanliga under julen var att jag skulle jobba men det gick ju så bra och det var riktigt mysigt det också. Uppskattat julbord & julmys på jobbet också. 

Då får vi börja se fram emot nyår å. 
Planer har vi & nya året ska skålas in med fina vännerna men självklart jobb innan, vet inte riktigt hur jag tänkte när jag tog extratiden men blir bra. Den jobbigaste biten är 7-16 dagen efter.... 

Välkomnar 2014, kommer bli ett bra år, det känner jag på mig, ett mysigt år. Ett möjligheternas år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback