Vit, vitare, vitast..

Kikar runt lite på olika sidor & söker inspiration. Jag vill göra om så mkt hemma och jag vet precis hur! Jag älskar vitt, vitt & vitt! Min man är inte lika förtjust i det, kanske inte allt för praktiskt färg med barn men äsch! Det är snyggt.

Jag älskar det rena, snygga, fräscha som just den vita färger ger! Det blir ljust, lätt och mysigt. Det är snyggt helt enkelt. Så nu är jag på jakt efter snygga gardiner, vaser/krukor, överkast till sängen, kuddar mm mm i just vitt. Det kommer bli så himla fint. En vit tv till sovrummet vore inte helt fel.

Jag har ju i alla fall ajfånen i vitt & paddan som ska köpas in får även den följa samma spår! Vitt. Det kan aldrig bli för mkt. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback