Härliga lördag..

Lördag
En fin lördag som har spenderats med underbara människor, mina föräldrar! (:
Och min lilla familj såklart, vi har fikat, fixat gipsavtrycken, det var inte lätt må jag säga men fick till en bra.
Fixat till Sagas säng så nu ser det mer ombonat och "varmt" ut, nu fattas det bara tavellister som ska upp på vägen sen är Sagas hörna i sovrummet klart, det blir så mysigt och fint, så i veckan får det blir ett Ikea besök.
Då ska det köpas listerna, ramar, myslampa/sänglampa och lite annat smått o gott, har en lista som fylls på med jämna mellanrum.



Nu sover hon som en liten prinsessa! (:
Måste även till Panduro nåndag och köpa lite småpyssel, fjärilar och stjärnor som jag ska sy på sänghimmlen.
Det vart så bra och jag är supernöjd.

Och så håller vi alla tummar och tår att vi slipper snö imorn så älsk får vara hemma o ha en myssöndag med oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback