Det blir bättre!

Vet inte vad jag ska säga eller skriva .
En orolig natt, sovit så jäkla dåligt, jobbigt, bara vrider o vänder på sig, sen när man äntligen somnat så vaknar man av att man måste upp o kissa, sen har det hållt på så hela natten, trött nu eller vadå ?

Vädret suger men det var ju inge nytt, magen gör lite ont och jag är rastlös, vill gå ut men nej, vill göra massor med saker men jag orkar inte, sen får jag dåligt samvete när tiden bara går.
Men en ledig dag så vill jag bara ta det lugnt, okej ?

Finns väl inte så mycket o säga, finns inte så mycket o göra, det rullar på, det låter så tråkigt men det är livet just nu, hösten är här så det känns som det får va lite tråkigt ett tag !
Det blir alltid såhär lite depp när hösten kommer, varför ?
Jag ser inte nått som direkt förändras bara för mörkret faller på tidigare eller att det blir kallare .
Det är ju samma liv, samma vardag, samma allt .

Neej ska inte låta så deppig, det kommer ljusare tider, vi är på väg dit, o det vet jag ju :)
Snart tappa upp ett bad med lite tända ljus, lite hemma spa får det bli idag, rim, sen kommer älsk o vi ska till Marie o kika soffa , hoppas hoppas den kommer passa.


Ikväll får vi lite fikagäster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback