Grattis min älskade prins..

Åh!
Jag blir rörd. Tiden går för fort!!!!

För 1 år sedan så satt/låg/stod jag med värkar från helvetet. Jag hade så ont och det värsta var ju bilresan till Uppsala som vi bara måste ta oss igenom. Packa in allt i bilen och upptäcker att min plånbok är borta. Kan ni förstå stressen & humöret som vart? Herrejisses. Den hittades efter mkt om & men och sen for vi iväg. Jobbigt som 17 att inte få stå/ ligga eller sitta hur man vill, ont ont ont.

Väl framme så mötte mamma upp oss, tog vår underbara lilla bus & vi gick in för att få möta bus nr2. Det skulle vi snart få göra. Tiden rullade på och äntligen, 11.54 så fick vi se dig för första gången! Lilla lilla knyte. ❤

Idag blir vår finaste lilla prins hela 1år.
Vad hände där? Hur kunde detta år gå så jäkla ofantligt fort? Jag förstår inte. Nu går det på tok för fort, jag hinner inte med. 1år. Min älskade lilla du.

Så ikväll ska vi fira med paket & gott.
En riktigt mysig kväll ska vi ha!!

STORT STORT grattis på 1årsdagen.
Vi älskar dig så otroligt mkt.

❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback