Förra myshelgen..

Oj va tiden går..
Men det har hänt mkt sen sist.

Vi hade ju vår egentid-ihop-helg förra helgen, så underbart mysigt! Vi hade inga planer och det va så skönt! Vi kunde koppla av helt då barnen var i dom bästa, trygga händer, hos mina fina föräldrar!! Vi fick låna deras räjser och sen åkte vi.

Å som vi åkte.
Nej men först åkte vi till Sthlm. Kika runt lite, strosa, åkte & åkte lite till. Satt & pratade massor och var helt inne i olika ämnen. Tänk va bra man pratar när man kör bil, varför? Sen drog vi vidare till Uppsala. Så mys. Det vart middag, vi rullade därifrån, så gott & så mätt. Gick runt en stund på stan, snorkallt men ändå mysigt att bara va. Vi valde mellan bio & biljard. Det vart spel, så jäkla kul.

Gott i glasen, pirr i magen, hand i hand, pussar, skratt, bara vi. Som förut! Underbart och vi behövde det!! Vi var hemma igen förens vid 02 tiden och kom inte i säng förns 04 tiden, vi skulle ju hinna med att bada bubbel också. Vi sov ju hos mamma & pappa. Dom bodde ju hos oss med barnen. Så jäkla mysigt men oj va tiden går fort när man har det kul och bara kan slappna av.

Sovmorgon till........ 8! Wiihoooo. Men drog oss till 10, skönt som sjutton. Då drog vi till stan, handla, frukost på Drott och sen hem & pussa barnen.

En kanonhelg på alla sätt & vis.
Mera, mera.
Tack till mina fina föräldrar som alltid ställer upp, oavsett, dag som natt. Tack. Vi älskar er! ❤

Och jag älskar min F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback