En snorig torsdag..

En tusslig natt.
Snoriga barn och heta pannor!

Var ju på öppna förskolan i måndags och barnen blir nästan alltid sjuka efter ca 2,3 dagar efter vi varit där. Tänk bara när dagis drar igång, huja. Så nu sitter vi här, Lucas & jag! Han med feber, nysningar och snorig lite näsa som man absolut inte får snyta. Åh, jag vill vara hemma idag och va med mina små.

Storasyster sover än, konstigt, dom brukar ju alltid vakna samtidigt. Kan väl mycket väl vara så att hon också har nån bacillusk i kroppen som snart bryter ut.. Vill ju bara att vi ska få va friska!

Om vi mår bra så ska vi;
Imorn ska vi iväg på middag.
På lördag ska vi ha mys med bästa vänner.
På söndag ska vi till Sthlm.
Så hoppas det vänder!

Älskar mina små skrotar mer än nått!!❤
Bli friska nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback